۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر

اداره دریافت و پرداخت


 
شرح وظایف:
1. صدور کلیه اسناد حسابداری 
2. صدور چک در خصوص سندهای پرداختی و پیگیری واریز از طریق بانک و ضمیمه نمودن مستندات واریز وجه ، تهیه لیست بانک
3. کنترل حسابهای بانکی دانشگاه و تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی ماهیانه و پیگیری موارد مغایرت
4. همکاری با اداره اعتبارات و درآمدها در خصوص واریز منابع و درآمدها 
5. نگهداری مناسب از وجوه نقد دانشگاه و اتخاذ ترتیبات لازم جهت اخذ به موقع دسته چکهای بانکی
6. ارائه راهکارهای سیستماتیک جهت استفاده از امکانات خزانه داری الکترونیک 
7. همکاری جهت تهیه بودجه نقدی و گزارش نقدینگی در خصوص وصول مطالبات و تسویه بدهیها 
8. همکاری در انجام پیگیری های لازم به منظور وصول به موقع مطالبات دانشگاه با واحد درآمدها 
9. همکاری با اداره گزارشگری مالی جهت بستن حسابها 
10. تهیه گزارشات درخواستی مرتبط 
11. انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مدیر و معاون امور مالی

 

تاریخ به روز رسانی:
1398/04/30
تعداد بازدید:
3712
دانشگاه الزهرا
تهران،خیابان ونک،ده ونک ، دانشگاه الزهرا،ساختمان خوارزمی،طبقه 8، امور مالی  کدپستی : 1993893973
تلفن : 982185692028+  فاکس : 982188045802+
finance[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.