۱۴۰۰ سه شنبه ۴ آبان

واحد حقوق و دستمزد

شرح وظایف:
1. جمع آوری و نگهداری مناسب کلیه آئین نامه ها، دستورالعمل ها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد با استفاده از سامانه مدیریت اسناد دانشگاه
2. اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق و مزایای کارکنان
3. تعامل مستمر با مدیریت منابع انسانی جهت تسهیل در ثبت و بروزرسانی احکام کارگزینی، گواهی انجام کار و ...
4. اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم و ارائه آن به اداره رسیدگی
5. تهیه و تسلیم لیست و دیسکت و گزارشات مورد نیاز به سازمانهای ذیربط اعم از خزانه داری، تامین اجتماعی، اداره مالیات، سازمان بازنشستگی، سازمان خدمات درمانی و ...
6. مراجعه و پیگیری از سازمانهای بیمه و مالیات، مفاصاحساب بیمه قراردادهای پژوهشی و ... 
7. پیگیری و پرداخت کسورات حقوق
8. انجام امور مربوط به حقوق بازنشستگان
9. صدور انواع ضمانتنامه و معرفی نامه وامهای بانکی 
10. همکاری با سایر واحدهای امور مالی جهت ثبت اسناد حسابداری مربوط به حقوق و دستمزد و سایر پرداختهای پرسنلی
11. راه اندازی سامانه متمرکز جهت انواع پرداختهای موضوع ماده 86 ق.م.م به منظور شفافیت در پرداختها و همچنین ارائه لیستهای مالیاتی ( مانند داوری پایان نامه و ...)
12. تعامل با معاونت آموزشی جهت برقراری ارتباط سیستمی به منظور محاسبه و پرداخت حق التدریس اساتید
13. همکاری با مدیریت منابع انسانی جهت مکانیزه نمودن پرونده های پرسنلی
14. تعامل با مدیریت منابع انسانی جهت پرداختهای رفاهی (نقدی و غیرنقدی)
15. محاسبه و تهیه لیست ذخیره مزایای پایان خدمت و ذخیره مرخصی کارکنان در پایان هر سال
16. تهیه گزارشات درخواستی مرتبط
17. انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مدیر و معاون امور مالی

تاریخ به روز رسانی:
1398/04/30
تعداد بازدید:
2070
دانشگاه الزهرا
تهران،خیابان ونک،ده ونک ، دانشگاه الزهرا،ساختمان خوارزمی،طبقه 8، امور مالی  کدپستی : 1993893973
تلفن : 982185692028+  فاکس : 982188045802+
finance[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.