شرح وظایف:1. صورت برداری اولیه اموال منقول و ارزیابی آنها2. همکاری جهت راه اندازی کامل زیرسیستم اموال به منظور مکانیزه نمودن کلیه فرآیندهای مرتبط اعم از صدور قبض اموال، پلاک کوبی، فروش یا اسقاط یا معاوضه دارایی ها و ...3. اتخاذ ترتیبات لازم به منظور صورت برداری های دوره ای4. همکاری با دفتر فنی جهت راه اندازی زیرسیستم تعمیر و نگهداری (نت)5. همکاری با دفتر فنی جهت تهیه بانک جامع اطلاعاتی از اموال غیرمنقول دانشگاه6. انجام محاسبات استهلاک دارائیهای ثابت7. همکاری با سایر واحدهای مالی جهت صدور اسناد حسابداری مربوط به اموال8. همکاری با واحد امور عمومی و تدارکات و دفتر فنی جهت راه اندازی زیرسیستم انبار9. قیمت گذاری موجودی های انبار و رسید و حواله های انبار و ...10. همکاری لازم به منظور شمارش فیزیکی موجودی انبار11. همکاری با سایر واحدهای مالی جهت صدور اسناد حسابداری مربوط به انبار12. انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مدیر و معاون امور مالی