شرح وظایف:1. جمع آوری و نگهداری مناسب کلیه آئین نامه ها، دستورالعمل ها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد با استفاده از سامانه مدیریت اسناد دانشگاه2. اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق و مزایای کارکنان3. تعامل مستمر با مدیریت منابع انسانی جهت تسهیل در ثبت و بروزرسانی احکام کارگزینی، گواهی انجام کار و ...4. اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم و ارائه آن به اداره رسیدگی5. تهیه و تسلیم لیست و دیسکت و گزارشات مورد نیاز به سازمانهای ذیربط اعم از خزانه داری، تامین اجتماعی، اداره مالیات، سازمان بازنشستگی، سازمان خدمات درمانی و ...6. مراجعه و پیگیری از سازمانهای بیمه و مالیات، مفاصاحساب بیمه قراردادهای پژوهشی و ... 7. پیگیری و پرداخت کسورات حقوق8. انجام امور مربوط به حقوق بازنشستگان9. صدور انواع ضمانتنامه و معرفی نامه وامهای بانکی 10. همکاری با سایر واحدهای امور مالی جهت ثبت اسناد حسابداری مربوط به حقوق و دستمزد و سایر پرداختهای پرسنلی11. راه اندازی سامانه متمرکز جهت انواع پرداختهای موضوع ماده 86 ق.م.م به منظور شفافیت در پرداختها و همچنین ارائه لیستهای مالیاتی ( مانند داوری پایان نامه و ...)12. تعامل با معاونت آموزشی جهت برقراری ارتباط سیستمی به منظور محاسبه و پرداخت حق التدریس اساتید13. همکاری با مدیریت منابع انسانی جهت مکانیزه نمودن پرونده های پرسنلی14. تعامل با مدیریت منابع انسانی جهت پرداختهای رفاهی (نقدی و غیرنقدی)15. محاسبه و تهیه لیست ذخیره مزایای پایان خدمت و ذخیره مرخصی کارکنان در پایان هر سال16. تهیه گزارشات درخواستی مرتبط17. انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مدیر و معاون امور مالی