شرح وظایف:1. تهیه و بروزرسانی بانک جامع اطلاعاتی معتبر از قبیل آئین نامه ها، مصوبات، دستورالعملها، مجوزها، بخشنامه ها و .... با استفاده از امکانات سامانه مدیریت اسناد دانشگاه 2. تهیه بانک جامع اطلاعاتی از قراردادها و صورت وضعیتها با استفاده از امکانات زیرسیستم قراردادها3. نظارت بر قراردادها از لحاظ انجام تعهدات و رعایت مفاد آن4. ثبت ضمانتنامه های مربوط به قراردادها و پیگیری فرآیندهای مرتبط با آن (تمدید، آزادسازی و ...)5. تهیه دستورالعمل رسیدگی6. کنترل نهایی مدارک و رسیدگی و حصول اطمینان از اعمال کنترلهای لازم در خصوص اسناد و فهرستهای معاونت پژوهشی7. تعامل مستمر با واحد حسابرسی داخلی جهت بهبود فرآیندها و افزایش کنترلهای داخلی 8. انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مدیر یا معاون امور مالی